SEO keresőoptimalizálás tartalmak

seo-tanfolyamSzöveg, videó, hang és kép tartalmak
Az olyan keresőoptimalizálás tartalmak, amelyek csak szöveget tartalmaznak veszélyesek lehetnek. Még akkor is okozhatnak problémát, ha jól fel van szabdalva a szöveg és változatosak az alcímek.

Mire jó a videó?
A videó lerövidíti az adott oldal szövegét, ugyanis max. 1 percben el tudsz mondani annyi információt, hogy rövidebb és fogyaszthatóbb legyen az adott landing oldalad.

A videókat szeretik az emberek mert alapból mindenki lusta. A videó izgalmas, mert kíváncsi az ember mit és hogyan kommunikálsz… Élvezik, mert élő ember beszél hozzájuk. Legutóbbi kampányomban 7 részes videó minikurzust tartottam, egész végig a kamerába néztem és úgy beszéltem, mint ha előttem állna a néző. Sikeres volt, sok köszönő emailt kaptam utána :-)

Miért hatékony a hang?
A videóval elérhető hatáshoz hasonló, de kép nélkül. Én a blogomban podcast-eket szoktam megosztani, ahol meghallgatható 1-1 előadás. Van olyan alkalom is, amikor beszámolok egy eseményről és néha oktatom a hallgatókat. A Podcast előnye az, hogy iTunes-al letölthető okostelefonokra és út közben is hallgatható.

Miért szuper a kép / fotó?
A képek sok esetben felerősítik az üzenetet. Vigyázni kell, hogy a tartalomban elhelyezett kép jogilag megfelelő legyen (én a Shutterstock.com -on vásárolom) és ne nyomja el a szöveget. Feldobhatja a tartalmunkat egy rólunk készült fotó is, amivel már bizalmat is építhetünk. FIGYELEM! Emberekről készült Stock képet ne használj! Mindenki ezt teszi és azonnal látszik egy fotóról, ha nem valós. Helyette tegyél ki képet magadról és azonnal bizalmat építhetsz vele :-)

Leave a Reply